Vraag

Hoe ga je met verdriet & pijn om

Lieve mensen ,
Mijn lieve vader is 1jaar overleden.
Maar ik mis mijn vader elke dag soms word het gemis heel groot en zou ik heel graag bij mijn vader willen zijn.
Mijn vraag is hoe ga je met verdriet & pijn om???
Graag hoor ik jullie reacties.
Met vriendelijke groet saskia

4 Reacties

Ik probeer om anders te gaan denken. Niet wat ik nu moet missen,maar denk aan de mooie tijd die je samen hebt gehad. Ga dat koesteren.... Hoe moeilijk het ook is, je moet door gaan met je leven...
Beste w61,

Ik probeer het maar het is heel moeilijk.
Maar ondanks alles doe ik me best.
Gr Saskia
Amg

Ik huil en laat het verdriet en gemis toe en omarm het gemis zo bewust mogelijk. Waarom zou ik het wegdenken....ik omarm het en dan komt er na een tijdje rust en gelatenheid en ben ik weer in het nu en ga door met mijn leven.
Maar het is en blijft moeilijk, volgens mij gaat het ook nooit meer weg maar wordt het een onderdeel van het nieuwe leven wat we moeten gaan invullen.

Sterkte
Amg
Ik weet hoe dat voelt. Mijn echtgenote is in september 2017 overleden aan een acute darmperforatie. Ze is binnen 6 uren komen te overlijden. Ik heb geen afscheid kunnen nemen. Tot op de dag van vandaag mis ik haar immens. Ik huil, praat erover, maar het verdriet gaat niet weg. Ik denk vaak wat ik hier nog doe. Het liefst ben ik bij haar. Wij waren 39 jaren getrouwd en waren gewoon elkaars soulmate. Een deel van mijn leven is met haar gestorven. Of ik het nog volhou is de vraag, maar ben wel moe van de strijd iedere dag.

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op meer informatie.

IK GA AKKOORD Cookie instellingen