Een afscheidsdienst in grote of kleine kring?

• 9 april 2018
  • 0 reacties
  • 288 Bekeken

Reputatie 2
Een afscheidsdienst kan groots of ingetogen zijn. Maar maakt dat een verschil in hoe persoonlijk de uitvaart is?
Eerder is de stelling: "Ik vind een uitvaart in kleine kring persoonlijker dan een afscheidsdienst met heel veel gasten." op Facebook geplaatst. Een greep uit de reacties:

• Toen mijn man overleed waren er 600 mensen in de kerk aanwezig (mijn man heeft zijn uitvaart zelf geregeld), dat gaf voor mij en mijn kinderen een hartverwarmend gevoel. Voor mijn kinderen was het fijn dat alle klasgenootjes aanwezig waren omdat er gedurende de 2 jaar dat mijn man ziek was veel steun van school en klasgenootjes was. Maar iedereen moet zijn eigen gevoel volgen.
  • Mijn schoonzus is een paar jaar geleden overleden en zij wilde niet dat iemand het wist voordat ze was begraven, dus waren we met 7 personen het was haar wens maar ik vond het heel erg. Er waren later veel mensen die heel graag afscheid van haar hadden genomen omdat ze om haar gaven ,daarom heb ik zoiets laat iedereen die komen wil maar lekker komen!

Ben jij het eens of oneens met de stelling?

0 reacties

Geen reactie

Reageer