draagbaar en lijkwade versus doodskist

Toon eerste bericht

28 Reacties

Joanna, de lijkwade maken voor een vriend heeft je zichtbaar geïnspireerd. Wat een mooi resultaat. Wie weet, ga ik na mijn draagbaar ook mijn lijkwade zelf maken.
Reputatie 2
Hoi allemaal,

Onlangs zijn er op het blog van Dela nieuwe artikelen geplaatst over een duurzame uitvaart. Iets waar jullie zo te lezen veel interesse in hebben.

Hier kun je het interview lezen met Derek, mede verantwoordelijk voor het maatschappelijk verantwoord ondernemen bij DELA. Ook kun je op deze pagina gratis een handige checklist downloaden om je duurzame wensen vast te leggen.

Als jullie vragen hebben hoor ik het heel graag! Ook heb ik een algemeen topic over een duurzame uitvaart geopend.

Groetjes,
Marthe
Reputatie 3
Beste Andre.

We hebben elkaar al eens eerder"ontmoet"
in het Forum.
Al velen jaren geleden,is de begraafplaats,
in mijn oude woonplaats,ontruimd.
Na de ontruiming,was er een oudheidkundig
onderzoek gaande,en kreeg ik toestemming,
om wat foto"s te maken.
Op een van de foto"s was te zien,de omtrekken
van een boot(kano),waarin vermoedenlijk, iemand
begraven is geworden.
Met ook afdrukken van een fundament(palen),
waarop eens een kerk,of kapel heeft gestaan.
In die tijd,lagen de graven,in of rondom de kerk.
Ook toen,was er al een keuze,waarin men begraven
wilden worden.
Wat een mooie boot,Andre,wie weet.
Groetjes
johan.

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op meer informatie.

IK GA AKKOORD Cookie instellingen