Conflicten in de familie tijdens het regelen van de uitvaart

Reputatie 2
Er zijn veel redenen om op tijd je uitvaartwensen vast te leggen of te bespreken met je dierbaren. Een van die redenen is zodat er geen of minder kans is op familieconflicten. Het regelen van een uitvaart wordt meestal gedaan door de familie en intimi. En tijdens zo'n emotionele periode kan dat voor spanningen zorgen. Het ene familielid wil misschien iets anders dan een andere. Het kan voor hen een houvast zijn om te weten wat jouw wensen waren, zo belanden ze minder snel in een discussie of conflict.

Heb jij om deze reden je uitvaartwensen vastgelegd?

1 Reactie

Afgelopen voorjaar plotseling afscheid moeten nemen van mijn partner. ZEER teleurgesteld in de handelswijze van firma Claassens uit Veghel. In plaats van de mensen te vragen die het dichts bij de overledene stonden alleen maar geluisterd naar diegene die het hardst schreeuwde. Laatste uitvaart verzorger waar ik ooit voor zou kiezen in de toekomst. Daarom is het dus belangrijk dat je je laatste wensen vastlegt

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op meer informatie.

IK GA AKKOORD Cookie instellingen