Iets achterlaten voor je ouders

Soms is het niet anders.
Dan laat je niet alleen je partner na, maar ook je ouders.
En wanneer deze hulpbehoevend zijn, wat dan?
Het overlijden van Joop Braakhekke bracht mij op deze vraag.
Hij laat zijn partner Wim na, maar ook zijn hulpbehoevende moeder.
Hoe ga met je zoiets om?

2 Reacties

Dat is een moeilijke vraag.Gelukkig was Wim er nog.
Maar zo makkelijk zal het niet zijn.De een zal steun ervaren van Fam.of goede vrienden of een kerk.Maar er zullen vast veel eenzame mensen zijn,die geen netwerk hebben die hun er doorheen sleuren.Mensen die niet durven te vragen,niet op de computer zitten of steun ervaren hier bij het lezen van ieders verhaal.maar ik hoop dat er toch voor ieder eenzaam mens een fijne persoon staat of op hun pad verschijnt die hun signaal opvangt.
Reputatie 1
Ik had met mijn jongste dochter en haar kindjes een dusdanig stevige band ,kenden elkaars do,s & don,ts zo goed, dat wij de afspraak hadden om , mocht het ivm mijn gezondheid nodig zijn, met z,n allen in een groot huis te gaan wonen. Wij beiden hadden daar alle vertrouwen in en ,eveneens voor beiden, betekende die afspraak ook ,n geruststelling als we samen weer eens zo,n ontluisterend beeld van een verpleeghuis voorbij zagen komen.
Helaas zijn de plannen buiten onze wil om onuitvoerbaar geworden.
Morgen moet ik mij door de eerste moederdag zonder haar heen worstelen en ik zie er vreselijk tegenop.

Reageer

Cookies

DELA maakt gebruik van cookies om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content via social media te delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Klik anders op meer informatie.

IK GA AKKOORD Cookie instellingen